פרזנטציה אפקטיבית וניהול ישיבות

 

ישבת פעם במצגת וכססת ציפורניים בהמתנה שהפרזנטציה כבר תסתיים , הדלתות יפתחו ואתה תיגאל מייסוריך?
ובכמה מקרים היית אתה זה שעמד מול קהל והרגשת את הרגשת האי נוחות במבטים של הנוכחים או לחשושים של שעמום ביניהם?
לפני כמה זמן הוערך שכ-30 מיליון מצגות Power Point נעשות מדי יום, ורובן המכריע סובל ממה שג'רי וייסמן קרא "חמשת החטאים הקרדינלים" בספרו "Presenting to Win".
ואלה הם:
1. אין נקודה ברורה למצגת. הקהל יוצא מהאולם תוהה על מה היה כל העניין ומה הוא רצה להגיד בזה?
2. אין תועלת לקהל. המצגת לא מציגה איך הקהל יכול להרוויח מהנאמר במצגת
3. אין זרימה ברורה. כמה פעמים ישבתם בפרזנטציה ותהיתם "איך הוא הגיע לזה?"
4. יותר מדי פרטים. יותר מדי מידע, מספרים, נתונים לא רלוונטיים שהמידע העיקרי הולך לאיבוד.
5. ארוך מדי. הקהל מאבד פוקוס ומשתעמם. 

 פרזנטציה אפקטיבית 

אם אתה מנהל, מנהל פרויקטים או ראש צוות, יתכן שבמהלך שבוע העבודה שלך אתה צריך להציג מצגות לפחות פעם אחת.
לא היית רוצה שכל מצגת שלך תסתיים אם לא במחיאות כפיים סוערות אז לפחות בהנהוני הסכמה מצד הנוכחים וטפיחות על השכם? לא היית רוצה שהמסרים שלך יהיו ברורים, תמציתיים  ושיקלעו לטעמם של כל הנוכחים?
בשביל זה אנחנו כאן, כדי להפוך אותך לפרזנטר איכותי, מקצועי ורהוט.
כמאמן אישי אלמד אותך שיטות פרזנטציה מתקדמות כדי להפוך את המצגות שלך ליעילות , עוצמתיות וידידותיות לסביבה בה תוכל להרגיש בטוח ובמיטבך.
הדרך שבה אתה מעביר את המסרים שלך והדרך בה הם נקלטים יש להם השפעה ארוכת טווח על הקריירה שלך ולכן שווה להשקיע בשיפור יכולות ההצגה שלך.
ניהול ישיבות נכון הוא גם אחד המרכיבים החשובים בעסקים המודרניים.
יותר ויותר עובדים ומנהלים מתלוננים על חוסר היעילות בנוהל של הישיבות התכופות, הארוכות והרבה פעמים מיותרות.
הדבר מביא לאיבוד של אמון בתוך צוותי העבודה ולדמורליזציה של העובדים.
האימון  יעזור לך למקד את הדרך שבה אתה מנהל את ישיבות העבודה שלך כדי להפיק את מירב התועלת מהן.
בסיום האימון תהיה מסוגל לנהל ישיבות באווירה בונה, בזמן הקצוב ולפי הנושאים שהוגדרו באג'נדה.

בין היתר תדע להגדיר את האלמנטים הבאים.
1. בניית אג'נדה נכונה
2. זיהוי נכון של האנשים שצריכים להשתתף בישיבה ומי לא.
3. פתיחה של ישיבה בצורה נכונה שתזמין אחרים ליטול חלק בדיון.
4. ניהול נכון של הישיבה תוך איזון בין עמדות מנוגדות ואישיויות מתנגשות.
5. סגירה נכונה של הישיבה
6. מעקב אחר ההחלטות שהתקבלו


| פרזנטציה || פרזנטציה אפקטיבית || פרזנטציה יעילה |
 




 

עיצוב